Vážení zákazníci, ve dnech od čtvrtku 16.10.2025 do pondělí 20.10.2025 bude kamenná prodejna uzavřena.

Reklamační řád

I. Záruční doba a reklamace


1. Na zboží poskytujeme zákonnou záruční dobu 24 měsíců nebo prodlouženou v rámci podmínek stanovených konkrétním výrobcem nebo obchodním partnerem.

2. Při převzetí zásilky dodané prostřednictvím našeho smluvního přepravního partnera doporučujeme provést kontrolu vnějšího stavu zásilky. V případě poškození vnějšího obalu zásilky zásilku od přepravce nepřebírejte a kontaktujte našeho odborníka. Reklamace vnějšího poškození zásilky, která bude naší firmě oznámena po vašem převzetí od našeho přepravce, bude posuzována na základě přepravního listu podepsaného kupujícím.

3. Při uplatnění reklamace vám doporučujeme dodat spolu s reklamovaným zbožím i reklamační protokol a nabývací doklady vztahující se k reklamovanému zboží jako je doklad o koupi (účtenka nebo faktura/daňový doklad) a záruční list (pokud byl ke zboží dodán). Při uplatnění reklamace zasláním přijmeme takovou zásilku pouze ve formě cenného balíku, nikoliv dobírkou. Uplatnit reklamaci můžete také osobně v kamenné prodejně, která je zároveň provozovatelem internetového obchodu.

4. Reklamaci řešíme ihned po obdržení reklamovaného zboží a řešení vámi uplatněné reklamace bude vycházet z vámi zvoleného zákonného požadavku podle charakteru závady a to opravou, výměnou, přiměřenou slevou nebo odstoupením od kupní smlouvy. V případě sporné reklamace rozhodneme do tří pracovních dnů a pokud není dohodnuto písemnou formou jinak, vyřídíme reklamaci do 30 dnů od uplatnění vaší reklamace. Pokud nezvolíte při uplatnění reklamace svůj zákonný požadavek na její vyřízení, a to zejména sdělením svého požadavku do reklamačního protokolu, případně nebude-li mít váš požadavek oporu v zákoně, zvolí prodávající zákonné řešení reklamace podle svého uvážení. V takovém případě budete o způsobu řešení informován.

5. Spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace, pokud toto právo uplatní do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu dle § 1924.

6. Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117 a jste-li spotřebitelem, také § 2165 až 2174.

7. Jste-li spotřebitelem a vada zboží se projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. 

8. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo z odpovědnosti za vady uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký je způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

9. Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud jste o vadě věci před jejím převzetím věděli, vadu jste sami způsobili, uplynula záruční doba, nebo se vada týká opotřebení způsobeného obvyklým užíváním (včetně snížení kapacity baterií a akumulátorů), opotřebení odpovídajícího míře používání u použité věci při jejím převzetí, vady, pro kterou byla sjednána nižší cena, nebo pokud to vyplývá z povahy věci.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2025.